poniedziałek, 17 grudnia 2012

Moje ilustracje nagrodzone ibbą! hura!

Z poślizgiem, ale wreszcie zamieszczam oficjalną informację: moje ilustracje do "Jestem miasto. Warszawa" zostały nagrodzone przez polską sekcję IBBY! Naprawdę bardzo się cieszę, bo to była jedna z najbardziej pracowitych książek, jakie robiłam.
Oto pełna lista nagrodzonych - klik
oraz więcej o ksiażce

It's been over a week since it happened... high time to announce: my illustrations for "Jestem miasto. Warszawa" have been awarded the Polish IBBY prize. Now it is the book of the year! I am really glad because it was one of the most gruelling works I've ever done. It pays off!
See more about this year awards - click!
and about my book

7 komentarzy:

bebeluszek pisze...

Gratulacje! Kawał naprawdę dobrej roboty, a pokolenia będą z Oklejak podróżować po stolicy :)

Elisa pisze...

I love your maps ! They make me want to visit those cities !

María Inés pisze...

Marianna - gratulacje!5 :-)

Francisco Andeyro pisze...

tus mapas de la ciudad de varsovia me parecen espectaculares. Los aprecio desde un aspecto profesional, porque soy urbanista y al mismo tiempo me dedico a pintar (básicamente a la acuarela. tengo un blog que quizás quieras conocer. Imagen, planos ciudades... son aspectos que está en el centro de mi interés diario. gracias. pacoAndeyro

Francisco Andeyro pisze...

esta es la dirección de mi blog
http://pacoandeyro.blogspot.com.es/


Marianna Oklejak pisze...

Dziękuję bardzo!
Thank you all! And if my maps make aby of you visit the city - that is the point!
Muchos gracias!

Nate pisze...

WHAT?!?!? WOWOWOWOWOW! Marianna, this is amazing and you are awesome. Best illustrated maps I've seen in long, long time. Congrats Marianna from Nate at They Draw & Travel.